ANUGERAH TELENOVELA 2015 [ JOM KITA MENGUNDI ]



ANUGERAH TELENOVELA 2015 

Pencalonan Anugerah Buku Negara bagi Kategori Telenovela 2015 dibuka mulai 4 November 2015 hingga 29 November 2015. Semua Novel yang diadaptasi menjadi Telemovie 30 minit, 60 minit dan 120 minit layak untuk dicalonkan. Berikut disenaraikan sebahagian daripada pencalonannya. Saringan awal pencalonan Telenovela akan diadakan pada 25 - 28 November 2015 ketika berlangsungnya Ekspo Buku Malaysia di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur.
Anda semua berpeluang membuat pencalonan dan mengundi secara online. 
Pencalonan dibuka untuk NOVEL dan Pelakon Lelaki/Pelakon Wanita.
Anugerah Telenovela

1. Telenovela Terbaik
2. Skrip Telenovela Terbaik
3. Pengarang Skrip Telenovela Terbaik
4. Pengarah Telenovela Terbaik
5. Penerbit Telenovela Terbaik
6. Pelakon Lelaki Telenovela Terbaik
7. Pelakon Wanita Telenovela Terbaik
8. Novel Telenovela Terlaris
Anda berpeluang mengundi dengan datang sendiri di Pusat Dagangan Dunia Putra (PTWC) Kuala Lumpur pada 25-28 Nov 2015 dari 10.00 pagi -10.00 malam. Peti Undi disediakan di Pentas Khas @Pusat Dagangan Dunia Putra (PTWC).
10 Pencalonan yang mendapat undi terbanyak akan memasuki Peringkat Akhir. Satu Majlis Grand Finale akan diadakan pada satu tarikh yang akan ditetapkan. 

Misteri!!

Anda adalah juri pemilih Novel dan Telenovela kegemaran anda. Jom Baca... Jom Tonton Telenovela... 

Kunjungi Ekspo Buku Malaysia pada 25-29 Nov 2015. Undi anda menentukan pemenang Novel dan Telenovela 2015.

CABUTAN BERTUAH MENANTI DI PWTC

KATEGORI WANITA













KATEGORI LELAKI















~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.