BondeZaidalifahDotCom: Kren Terjatuh Atas Masjidil Haram Ekoran Ribut Kuat

Kren Terjatuh Atas Masjidil Haram Ekoran Ribut Kuat

9:09 am

Assalamualaikum dan Selamat Pagi...

Rasa terkejut dan sedih dihati, bila terbaca di FB kejadian Kren Terjatuh Atas Masjidil Haram Ekoran Ribut Kuat.

Gambar dari luar Masjid


Gambar dari dalam Masjid



Kemaskini : Menurut laporan dari Shehab News Agency, sekurang-kurannya 60 maut dan 80 tercedera akibat kejadian.

Mari bersama-sama doakan semua umat Islam disana dan rakyat Malaysia dalam keadaan baik dan dipermudahkan ibadah Haji mereka.

InsyaAllah, Aamiin.

sumber FB :Siakap Keli

Baca entri yang lain

4 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN