CARA PENGGUNAAN PENUTUP MULUT DAN HIDUNG (MASK)



Assalamualaikum dan selamat pagi...

Hari ni 14 September 2015, pagi-pagi lagi Bonde dah ke Klinik untuk dapatkan rawatan sebab rasa tak sihat dari semalam dan sakit tekak semakin teruk .  Nampak gayanya kene jumpa Doktor.

Samapai dekat Klinik bukan main ramai manusia, naik pening pulak tengok orang ramai-ramai ni, suasana klinik pon jauh dah berbeza, kira-kira macam lama tak datang klinik, sebab tempat pendaftaran pon dah berubah..

Apa sebelum ni Bonde ok je ke tak sakit?... hu hu hu tak suka pergi klinik sebenarnya.

Sampai jam 8.05 pagi, Nombor Bonde 1027 hu hu hu dan nombor fatin 1028     (Fatin buat medical checkup untuk mohon tinggal di Asrama. entri akan menyusul nanti)

Salah satu punca Bonde tak sihat ni ialah Jerebu, bacaan demam tidaklah tinggi sangat, cuma batuk berkahak tu yang agak menyakitkan)

Semua kene ambil maklum tentang cuaca buruk melanda kawasan-kawasan tertentu di Malaysia.

Kalau keluar pakailah Mask, tak tau cara nak pakai tengok gambarajah dekat bawah :

CARA PENGGUNAAN PENUTUP MULUT DAN HIDUNG (MASK)




Take care semua :)





~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

8 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.