BondeZaidalifahDotCom: BILA LISA SURIHANI DAN YUSRI UMUMKAN NAMA ANAK

BILA LISA SURIHANI DAN YUSRI UMUMKAN NAMA ANAK

9:16 pm

Selamat Malam Semua,

Sekalung tahniah buat pasangan Lisa Surihani & Yusry



Suntingan dari Harian Metro :

Sekalung tahniah buat pasangan Lisa Surihani, 29, dan Yusry Abdul Halim, 42, atas kelahiran bayi perempuan mereka pada 15 September lalu.

Lisa selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.4 kilogram di Pusat Perubatan Pantai, Kuala Lumpur, jam 11.44 malam. Kelahiran bayi perempuan itu juga anugerah Allah yang sekian lama dinantikan pasangan ini yang berkahwin pada 23 Februari 2012.

Sejak berkahwin, Lisa dan Yusry mendapat jolokan pasangan selebriti paling romantis dan peminat tidak sabar menantikan kehadiran cahaya mata penyeri rumah tangga mereka berdua.

Berita ditunggu-tunggu itu tiba Januari lalu apabila Lisa mengesahkan desas-desus kehamilannya tetapi enggan bercerita lanjut kerana mengikut pesanan orang tua supaya tidak menghebohkannya pada peringkat awal.

Manakala nama bayi akan diumumkan setelah bayi berusia 7 hari, tak sabar nak tengok muka anak Lisa dengan dekat dan nama anak mereka nanti.

Sabar menunggu yea...



- See more at: hmetro.com.my







~ Bonde Senyum Riang ~

Baca entri yang lain

1 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN