HOT JAM CAFE @ D'Pulze Shopping Mall, Cyberjaya




HOT JAM CAFE 

UG17, Upper Ground Floor, D'Pulze Shopping Mall, Cyberjaya

Baiklah nak cerita sikit...

Pada Khamis lepas... 

Bonde & kawan-kawan Pejabat ke luar makan tengahari ke D'Pulze Shopping Mall kalau dari Pejabat dekat je lah... tak jauh sangat pon... kami tak tau nak makan dekat mana? Lepas tu ada antara kami yang cadangkan nak makan kat kedai KRU... Ohhh Bonde cakap kat Hot Jam Cafe belah atas tu... Bolehlah Bonde pon setuju sebab tak pernah pon makan kat situ lagi...

Bonde tau info Hot Jam Cafe masa Grand Opening D'Pulze Shopping Mall ni hari tu... 16 Mei 2015 Masa tengok persembahan Mojo Edry ada Promosikan.. Cafe ni.

Alhamdulillah sesi terjah kami hari ni langkah kanan nampaknya, masih ada meja kosong kosong yang menempatkan kami... 8 orang...(risau jugakan dah lah ramai lepas tu tak ada meja kosong nak duduk mana?)


Hot Jam Cafe 


Grand Opening pada 3 Jun 2015
Oleh Norman, Edry & Yusry


Menarikkan.... kombinasi warna Oren, Hitam & Putih


Eh ada pic Yusry disitu....

Kat cafe ni juga ada sudut dimana mempromosi cd, t-shirt , mug dan lain-lain produk keluaran KRU pada yang berminat bolehlah beli. 


Untuk minum Bonde order Ice Lemon Tea
Ice Lemon Tea rasa lain dari yang lain tapi sedap...


Dan Untuk makan Bonde Order Asam Laksa...
Boleh tahan sedap Asam Laksa ni...

Apa yang menarik Akan Datang Ialah... Tadaaaaa
Pada Bulan Ramadhan nanti ada Promosi Buffet Ramadhan bolehlah buat tempahan nanti pada yang tercari-cari tempat nak buka dekat area Cyber.



Yang best, ada persembahan istimewa dari Mojo, Forteen, Ziabella & Caliph Buskers

Buffet Hanya RM 65 ++

Untuk anda yang berminat boleh buat tempahan 
hubungi :


Afiq - 014 972 4964
Nora - 017 646 2419
Lynn - 017 553 1323


Sumber Info dan kredit : [FB Hot Jam Cafe]

#Foodtesting
#HotJamCafe
#KRU

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.