SANTAI BERSAMA PENULIS PBAKL2015 & SANTAI BERSAMA PELAKON ADAPTASI [PENERBITAN KARYA SENI]



Assalamualaikum dan Selamat pagi...


4 hari lagi kita akan di pamerkan dengan novel dan buku2 di PBAKL 2015.
Jom tengok jadual penulis.... Karya Seni sempena Pesta buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015 (PBAKL2015)
Mulai 24 April 2015 - 3 Mei 2015







[PENERBITAN KARYA SENI]


Info Dari Karya Seni



Dapatkan lebih awal di PWTC, Kuala Lumpur dan Sungai Petani, kedah, Menarik terbitan bulan Mei. 2 Lokasi:


1. Jom Heboh / Raudhah TV9, Aman Jaya Mall, Sungai Petani, Kedah - 24 & 25 April 2015


2. Pesta Buku Antarabangsa 2015, PWTC, Kuala Lumpur. ( Bilik Johor, Kedah & Kelantan ) Tempat Biasa Booth Karyaseni & Penulisan2u 24 April hingga 3 Mei 2015


Novel-novel yang diterbit bulan 5 dan 6, dapatkan yang terawal di 2 lokasi tersebut, lebih cepat, lebih murah dan pelbagai cenderahati untuk pembeli Diskaun sehingga 60% disana. Jualan Menarik sekali setahun Karyaseni & Penulisan2u buat untuk peminat novel, Dapatkan novel terbaru lebih awal di sana, novel bulan 4, Bulan 5 dan bulan 6 akan dijual di sana. Dapatkan lebih awal koleksi novel terbitan karyaseni dan penulisan2u


Novel Adaptasi seperti Love you mr Arrogant, teduhan kasih, Kerana terpaksa aku relakan, kampung girl, Bukan kerana aku tak cinta, The Wedding Breaker ( Ariana Rose ), Perempuan lindungan kaabah, Suamiku Encik perfect 10, Jodoh itu milik kita, Hati Perempuan, Dia isteri luar biasa (Akan disiarkan bulan 5), cik bunga dan encik sombong (Akan disiarkan bulan 6), Eksperimen cinta (Akan disiarkan bulan 5), Suami Aku ustaz (Akan ditayangkan di pawagam 14 mei 2015) dan banyak lagi lebih 20 novel diadaptasi.


Novel yang dijangka keluar sempena pesta buku antarabangsa, sambungan novel yang diadaptasi ke drama seperti novel Kerana terpaksa aku relakan, jodoh itu milik kita. Novel sambungan yang sudah diterbitkan seperti Miss you Mr Arrogant dari sambungan novel/drama Love you Mr Arrogant.

NOVEL BARU KELUARAN APRIL 2015
      

    





















 ~ BONDE :) RIANG~

Catat Ulasan

6 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.