GIVE AWAY MINGGU TERAKHIR..!!! AWAK JANGAN NAKAL PENULIS MURNI AQILA



Jom baca....

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI... UOLLS

NI MINGGU TERAKHIR GIVEAWAY MINGGU TERAKHIR...NOVEL KE 6..@MURNI AQILA...


#AWAKJANGANNAKAL


JOM TENGOK SIAPA MODEL BONDE..

syarat-syarat: tema novel ke-6 iaitu AWAK JANGAN NAKAL.


1. WAJIB like fan page Novelis Murni Aqila dan instagram murni_aqila.


2. upload gambar sendiri atau sesiapa saja dengan novel AWAK JANGAN NAKAL DI DALAM KERETA di instagram atau fan page Novelis Murni Aqila.


3. di caption gambar MESTI ada mention @murni_aqila jika upload di instagram atau Novelis MuRni AqiLa jika upload di fan page.


4. di caption gambar letak hashtag ‪#‎giveawaynovelismurniaqila‬‪#‎awakjangannakal‬ ‪#‎novel‬ ‪#‎novelis‬ ‪#‎alaf21‬ ‪#‎karangkraf‬


5. gambar penyertaanTAK BOLEH guna teknik superimpose.


6. 2 orang pemenang akan dipilih setiap minggu dari fan page dan instagram. pemenang dipilih oleh juri berdasarkan KREATIVITI. pemenang akan menerima novel murni aqila ke-7 (terbaru) + t-shirt + free gift + kad murninspire fc (jika belum menjadi ahli).


7. giveaway minggu terakhir bermula pada 9 MAC hingga 15 MAC 2015.
cepat upload gambar SEKARANG...!! (^___^)v




Sinopsis
Pernah dengar pasal Geng Mat Ngek? Ya, memang Ayu jatuh cinta dengan Shahrul. Tapi Shahrul tak senakal Geng Mat Ngek yang suka mengusik, menyakat, membahan dan mengenakan kaum perempuan. Lebih-lebih lagi ketua Geng Mat Ngek, Jeffry. Nakalnya… Bencinya dia melihat Jeffry. 

Namun, apa yang kita harapkan adakala lain yang jadi. Disebabkan berada pada masa, tempat dan keadaan yang salah, Ayu terpaksa menerima Jeffry sebagai suaminya. Perkara yang tak pernah dibayangkan terjadi dalam hidupnya, membuatkan dia sengsara. Hubungannya dengan ibu menjadi dingin. Terpaksa pula berhadapan dengan keluarga Jeffry yang kacau-bilau. Argh... tertekan!

Macam manalah hidup dia selepas sebumbung dengan Jeffry? Sedangkan dia masih mengharapkan Shahrul. 
KREDIT FOR : KANDA HAIRUL NIZAM KERANA SUDI & SPOTING JADI MODEL PEPAGI..



 ~ BONDE :) RIANG~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.