Fast & Furios 7 akan datang



Jom MOVIE.... akan datang....

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PETANG :)


Masa tengok movie Cinderella hari tu, adalah iklan ni keluar... ni mesti tengok... Sebab movie fav Kanda ni... Fast & Furios 7jadi nnt setting date baik-baik nak g tengok movie ni... he he he
Bonde pon suka tengok filem aksi macam ni...
Jom tengok macam mana watak mendiang Paul Walker yg telah tiada dalam aksi akan datang ni...tengok pelakon baru hebat atau tidak....
Kanda memang suka lah ni...
fav kanda tgk movie race kereta... n aksi...tengok iklan dia dah cakap ni mesti kene tengok... 




Image result for film to fast to furious 7









INFO 2014 :
Satu lagi wajah terkenal ialah Bow rapper 26 tahun Wow dengan nama sebenar: Shad Gregory Moss, daripada "Loteri Tiket" juga boleh membuat penampilan. Walau bagaimanapun, bintang asal Paul Walker, Vin Diesel dan Dwayne Johnson semua akan mengulangi peranan mereka bersama-sama dengan orang lain. Para pendatang baru daripada "Fast & Furious 6", Jason Statham (45) juga akan memainkan peranan.
"Fast dan Furious 7" dijangka memulakan penggambaran September ini di Atlanta dan ia dijangka akan dikeluarkan pada bulan Julai 2014.
James Wan, akan menjadi pengarah filem itu yang akan berlangsung di Los Angeles, untuk mewujudkan suasana asal . Menurut BoxOfficeMojo.com edisi keenam "Fast & Furious" mendapat lebih daripada $ 238,000,000 setakat di pejabat kotak dan lebih $ 97300000 dari jualan tiket pada hujung minggu pembukaan pada bulan Mei 2013. Ini adalah pembukaan berjaya meraih kutipan tertinggi setakat ini untuk siri filem terkenal.



 ~ BONDE :) RIANG~

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. memang dah dalam list dah filem ni, last bersama Paul Walker,miss him so much lah Bonde,kak ana tak missed lagi siri ni kat pawagam..

    BalasPadam
  2. Yeayyy ade geng bonde ...

    Tu lahhh masa tau Paul kemalangan dan meninggal rasa macam tak ade penganti dah watak dlm filem aksi fast furios akan datang...

    Bonde suka tgk lakonan Paul..

    BalasPadam
  3. xsempat nk tgok lagi. dh keluar kan

    BalasPadam
  4. anis layan jugak.. tp xcukup season..ahahha... tu yg xpaham jalan cite..

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.