BondeZaidalifahDotCom: BERSAMA NOVELIS AISYA SOFEA

BERSAMA NOVELIS AISYA SOFEA

11:02 pm

ASSALAMUALAIKUM...

BARU BERKESEMPATAN NAK MENAIP PADA BLOG BONDE NI, MAKLUM LAH BZ DENGAN KERJA-KERJA OPIS DAN HAL PERIBADI.
 
DIKESEMPAT INI BONDE NAK BERCERITA TENTANG SEORANG NOVELIS YANG BONDE MMG NAK JUMPA DIA SEJAK DULU LAGI.... BONDE MMG SUKA BACA NOVEL KARYA PENULIS AISYA SOFEA... NOVEL PERTAMA YANG BONDE BACA JENDELA HATI... MMG SANGAT BEST NOVEL NI...


Sinopsis : JENDELA HATI
Harga kesetiaan seorang lelaki bernama suami begitu mahal nilainya pada insan bernama Lukman Hafizi ini. Setelah pemergian isteri tercintanya, Sarah, hari-hari yang dilaluinya tidak lagi seindah semalam. Dia terus hanyut dalam lamunan khayalannya.

Kepulangan Farah, kembar seiras arwah isterinya tidak mampu menggugah selaut kenangan bersama arwah isterinya. Farah pula tersepit dengan wasiat terakhir kakaknya serta dilema perasaannya sendiri. Dia pasrah akhirnya.

Benarkah 'ganti tikar' yang berlandaskan 'keterpaksaan' bagaikan embun di hujung rumput; memakan diri sendiri akhirnya. Apakah ini harga yang perlu dibayar untuk sebuah pengorbanan? Hayatilah falsafah yang tersirat di sebalik mesej yang tersurat ini.

HASRAT BONDE TERCAPAI PADA PBAKL..2014 PADA 4/5/2014 KALI KEDUA BONDE TURUN KE PBAKL DI PWTC... MMG NAK JUMPA DENGAN AISYA SOFEA NI...

SEBELUM KE PBAKL BONDE DAH SURVEY JADUAL PENULIS YANG AKAN TURUN PADANG UNTUK SESI BERJUMPA DGN PEMBACA..ATAU SESI TANDATANGAN...

MEMANDANGKAN PADA 4/5/2014 ADALAH HARI TERAKHIR UNTUK PBAKL...
MEMANG RAMAI SANGAT MANUSIA DISANA...

UNTUK SESI TANDATANG NOVEL BONDE HANYA PRINT OUT NOVEL2 AISYA SOFEA DAN TINGGALKAN SEDIKIT RUANGAN UNTUK SESI TANDATANGAN.

MEMANG RASA TERHARU SANGAT.....

BILA AISYA SOFEA KIRA KESEMUA GAMBAR YANG TELAH BONDE MUAT TURUN TU...

AISYA SOFEA KATA : MACAM KURANG 1... (DALAM HATI BONDE KATA RASANYA DAH COMPLETE)...

PENULIS NOVEL DAMYA HANNA DDK DISEBELAH  MEJA SIAP KIRAKAN LAGI... RUPANYA AISYA SOFEA X PERASAN...

NOVEL-NOVEL AISYA SOFEA YG TELAH DIADAPTASI IALAH :

~KAU UNTUKKU
~SEHANGAT ASMARA
~ADAM DAN HAWA



SEMPAT JUGA BONDE MERAKANKAN GAMBAR BERSAMANYA...
~AISYA SOFEA~
 


 

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN