Jom baca....

 ESOK BONDE NAK MENGIKUTI LAWATAN PUSPANITA DAERAH SEPANG KE
KUALA SELANGOR UNTUK MELIHAT KELIP-KELIP DISANA....


KELIP-KELIP KAMPUNG KUANTAN


INILAH RUPA KELIP-KELIP ITU....DARI JARAK YG DEKAT SEBENARNYA ADA CERITA DULU MENGATAKAN KELIP-KELIB @ KUNAG-KUNANG INI DUDUKNYA DIBAWAH TANAH ...DIA TERBANG PADA WAKTU MALAM MEMBAWA KUKU MAYAT.. BETUL ATAU TIDAK ITU BONDE X PASTI.... YG PASTINYA AGAK SERAM NAK MENDEKATINYA... BERDASARKAN CERITA-CERITA YANG DIDENGARI ITU...HE HE HE (LEBIH BERHATI-HATI UNTUK SEBARANG HALANGAN YG KITA TIDAK KETAHUI KESAHIHHANNYA)


CANTIKKAN MACAM DALAM FILEM AVATAR JEW...
 MEMANG TERINGGIN SANGAT NAK TENGOK SENDIRI KELIP-KELIP NI...SECARA DEKAT...RAMAI KAWAN YG DAH PERNAH PERGI KATA MEMANG SERONOK, MEMANG PANORAMA YG SEMEMANGNYA CANTEK....

SEMASA DAPAT TAHU, PUSPANITA DAERAH INGIN MENGADAKAN LAWATAN KE SINI BONDE MMG TERUJA NAK MENGIKUTINYA....

ALHAMDULILLAH PELUANG TU ADA....



 ~ BONDE SENTIASA SENYUM RIANG :p ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. harap populasinya tidak pupus..

    BalasPadam
  2. mesti romantik kan..nak2 kalau en.suami kita ada kat sebelah..aaaalllaaa syyookkk nyer...salam kenalan dari cinta03..

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.