GALAXCY TAB KU!



Nak tahu x??....

hari ni bonde agak geram dan terkilan kerana galaxcy tab bonde yg kanda belikan tu buat hal lagi!!! masuk wat lg bila tanya berapa lama dalam 1 bulan... huhhhh hari tu pun sama juga dekat 1 bulan br siap dah tu prob dia tetap sama!!!

ishhhhhh gerammmm grrrrrrrrr grrrrrrrrr


 hari ni bonde ugut tokeh kedai tu, request ganti yang baru x nak dah asyik sakit jew sekarang ok la under waranty lagi esok klu rosak time waranty dah x der macam mana???? cer cite cer cite!

dikesempatan ini bonde nak tanyala sape2 yg ada pakai tu mengalami prob yg sama mcm bonde nih...

PROBNYA IALAH :

BILA KITA OFF KAN DIA DIA X MENYALA...
padahal ade je bateri sebelum off tu....

sayang la.... 1 bulan agak lama....rindu la...my galaxcy TAB!




 cherryblossom

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Bonde : saya pun pakai galaxy tab,tak de lak problem macam bonde ni..

    BalasPadam
  2. AQUAGUGURL : TU LA PASAL YG X PUAS HATI NI ! GEEERRRRAAAAM LA

    NOHAS : WAHHHH DOAKAN LA SUATU HR NNT BONDE PAKAI HE HE HE

    BalasPadam
  3. bila kita offkan, dia tak menyala? maksud kita matikan dia tak menyala ke apa?? Huhu.. saya takde galaxytab jadi kuang2. Lol. pasal warranty tu, jika 3 kali kena dalam tempoh warranty, minta yang baru. Jika dorg tak bagi gak, rujuk kat Pengguna. Ni cara ikut undang2. Bakar kedai tu lain bonda. Jika admin ialah bonda saya, fatin adik saya la kan? lol.

    BalasPadam
  4. Apple : Betul la tu, bonde off sebab x mo bwk masa g tgk kelip-kelip hr tu... bila balik nak on dia x hidup2 prb mcm ni dah 2 kali kene...mesti ade sumthing wrong kan...

    Dah tu bonde mungkin antara yg terawal beli so kelemahannya byk..nampak pada pembeli awal....

    mmg la kalau dia x ganti baru... nak kene tokeh tu ha ha ha

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.