BondeZaidalifahDotCom: Petua Untuk Wanita Cepat Dapat Anak

Petua Untuk Wanita Cepat Dapat Anak

11:03 am

Jom baca....

Petua Untuk Wanita Cepat Dapat Anak

1. Ambil segenggam kacang hijau.

2. Rendam kacang hijau itu selama 2 hari (sampai tumbuh ekor anak tauge kira-kira panjang ekor itu menjadi 2 kali panjangnya kepala tauge). Air rendaman itu hendaklah sama aras dengan kacang hijau (biarkan kacang itu tenggelam dalam air). 

3. Tutup bekas (jika nak mudah, rendam guna periuk) 


4. Setelah jadi anak taugeh, cuci dan buang kulit hijau yang ada (kulit kacang hijau) 


5. Rebus taugeh itu dengan 2 gelas air kira-kira dalam 15 minit dengan api sederhana. 


6. Apabila air rebusan itu sudah tinggal jadi separuh, tapis dan ambil air rebusan yang tinggal (kira-kira dalam segelas). 


7. Minum air rebusan itu tiap-tiap pagi bermula dari haid pertama sampai waktu subur.



 ~ BONDE SENTIASA SENYUM RIANG :p ~

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN