BondeZaidalifahDotCom: PETUA UNTUK MENYAYANGI SESEORANG:

PETUA UNTUK MENYAYANGI SESEORANG:

10:30 pm



Maksudnya:



"(Ingatlah peristiwa) ketika Nabi Yusuf berkata kepada bapanya: "Wahai ayahku! Sesungguhnya aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan; aku melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku". "(Surah Yusuf Ayat 4)

Cara-caranya:

Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih atau suami anda, bacalah kedua ayat ini. Untuk mendapatkan kesan yang baik, hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya. Tidak perlu membaca dengan kuat, memadailah dengan hanya membaca di dalam hati. Dihembus perlahan kearah mukanya. Selain itu, agar dikasihi masyarakat, bacalah kedua2 ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.

SAMBUNG baca....

1~ SAYANGI DIA DENGAN HATI, BUKAN DENGAN PERASAAN.  JIKA ANDA MELETAKAN SESUATU PERHUBUNGAN BERDASARKAN PERASAAN, IANYA AKAN GAGAL KERANA SENTIASA BERUBAH DARI MASA KE SEMASA.

2~ SAYANGI DIA SEADANYA.  DIA SEMEMANGNYA SEORANG YG ISTIMEWA DAN BIARKAN IANYA KEKAL BEGITU.  JANGAN SESEKALI TERFIKIR UNTUK MENGUBAH DIRINYA.  TENTU ANDA MASIH INGAT, ANDA TERPIKAT PADANYA KERANA DIA ADALAH DIA.  MAKA, TIADA ALASAN UNTUK ANDA MENGUBAH DIA UNTUK MENJADI SESEORANG YANG LAIN

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN